close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

בד לייקרה להצללה- לבחור את הבד הנכון

מערכת שורשג כסליו, תשעט11/11/2018

יותר ויותר אנשים בוחרים להשתמש היום באמצעים השונים אשר ישרתו אתכם כשהם הולכים לים. המטרה של אותם אמצעים היא, שהם יעשו להם צל ויגרמו להם להרגיש נוח בזמן שהם שוהים במקום זמן קצר או ארוך

תגיות:
יש מי שמסתפק בשמשיות מקומיות, אחרים בוחרים להתקין אוהלים סגורים על מנת שהם יוכלו לשהות בתוכם, ולא רק בשביל להתגונן מפני השמש אלא גם בשביל לנוח ואף לישון. כמובן שכל אחד בוחר אמצעי שיכול להתאים לו על פי עלויות תקציב, תנאי השטח, מספר השעות שהוא מתכוון לבלות במקום וכן על פי כמות האנשים שאמורים להשתמש במתקן.

בד לייקרה להצללה הוא אחד הפופולאריים ביותר בקרב לא מעט אנשים, בין אם מדובר בכאלה שרוצים להשתמש באלמנט לצרכים פרטיים ובין אם מדובר בכאלה שרוצים להשתמש בו לצרכים מסחריים, אירועים וכדומה. אנחנו יכולים לראות שימוש הולך וגובר בסוג בד כזה, בין אם זה עבור הצללה בחופי ים, אך גם במקומות פתוחים אחרים, דוגמא פארקים ציבוריים, גינות, חצרות ומקומות אחרים.
לפני שנסביר מה היתרונות של בד לייקרה להצללה וכיצד בוחרים בד בצורה נכונה, חשוב להבהיר, השימוש בבד זה הפך מאוד פופולארי עם השנים, הן בגלל היתרונות הרבים שלו אך בגלל העובדה שאופציות אחרות הן הרבה פחות אפקטיביות, פחות נוחות לשימוש, ולא יוצרות את אותו אפקט כמו בד לייקרה.

בד לייקרה להצללה ניתן לרכוש לצורך שימוש קבוע, אך גם ניתן לשכור אותו לצורך שימוש עבור אירועים מזדמנים. אם נניח אנחנו רוצים לערוך אירוע בחוף הים או בכל מקום אחר, הרי שאנחנו לא חייבים בהכרח לרכוש את הבד, אלא אנחנו יכולים למצוא גורמים שמתמחים בנושא, ולשכור אותו אצלם למשך זמן האירוע. כמובן שאנחנו צריכים לדאוג שיהיו לנו גם כל האלמנטים הנלווים לצורך התקנתו.

מה היתרונות של בד לייקרה
היתרון הבולט הוא, מדובר על בד נוח ופשוט לשימוש שלא דורש הרבה. להבדיל מאוהל נניח, אזי שכאן מדובר על בד שקל מאוד להתקין אותו וניתן לעשות את זה בכל מקום.

יתרון בולט אחר הוא, מדובר על בד מאוד יעיל להצללה. בין אם זה בגלל שהוא באמת מאפשר לנו ליהנות ממגן איכותי מפני קרני השמש ובין אם זה בגלל שניתן להתקין אותו באופן כזה שיתפוס שטח נרחב במקום בו אנחנו רוצים לשבת או לארח אנשים, מבלי שהמקום יהיה סגור ומתוחם, כמו למשל במקרה של אוהל כזה או אחר.

עוד יתרון שאנחנו יכולים לראות, מדובר על בד שקל לנקות אותו אם מעוניינים בכך וכן קל מאוד לנייד אותו. אם אנחנו רוצים להעביר אותו ממקום למקום, יהיה לנו מאוד יותר פשוט לעשות את זה, בוודאי אם אנחנו מתכוונים לעשות בו שימוש ארוך טווח.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה